Malomporta arculati anyagok és social media stratégia

A Malomporta egy bájos apartmanház az Alpokalján, amit egy ódon vízimalomból, szívvel-lélekkel építettek át tulajdonosai. A Charlie’s az ő munkájukat segítette azzal, hogy a ház bensőséges, idilli hangulatát a létrehozott márka elválaszthatatlan részévé tegyük és az mindenfajta kommunikációban visszatükröződjön. Amellett, hogy létrehoztunk egy különleges vizuális megjelenést, egy háromnyelvű, történetekkel és fényképekkel gazdagon illusztrált weboldalt, szemet gyönyörködtető brosúrát különböző nyelveken, természetesen social media stratégiát is készítettünk a legjelentősebb csatornákra (Facebook, Instagram, Foursquare/Swarm, Pinterest), valamint számtalan vendégcsalogató program- és eseményjavaslatot dolgoztunk ki. Sőt, még a ház borainak címkéjét is megterveztük, ahogyan egy régi stílusú, illusztrált térképet a környékről, ami a Malomporta egyre növekvő rajongói táborában óriási népszerűségnek örvend.

Weboldal

Client

Malomporta

Feladat

márka arculat
weboldal
szövegírás
prospektus
levélpapír, boríték
boros címkék
illusztrált térkép
social media stratégia
program- és rendezvénystratégia