HintQuest kommunikációs és marketingstratégia

A HintQuest az első kiszabadulós játékként debütált Németországban. A sikeres indulás után tudatos kommunikációra és azonos üzeneten alapuló kreatív kampányokra volt szükségük, hogy minél több potenciális játékos tudja azonosítani és kipróbálni őket, különösen, mert időközben komoly helyi versenytársak bukkantak fel. A Charlie’s egy ütős B2C marketing és kommunikációs stratégiát fejlesztett ki, újratervezte a weboldalt, új szövegeket írt és útjára indított egy teljesen új közösségi média kampányt, amely arra buzdította az embereket, hogy aktívan megosszák egymással tapasztalataikat a social media csatornákon (Facebook, instagram, Foursquare, Tripadvisor) keresztül.

Client

HintQuest

Task

Fealdatok: kommunikációs és marketingstratégia kidolgozása és végrehajtása, kreatív kampányok lebonyolítása, Website-újratervezés, közösségi média kampányok