ASUS Code Mission Szabadulós Játék

Az ASUS számos nagyon izgalmas, hibrid terméket gyárt: például okostelefonokat, amiből egy mozdulattal tablet lesz, tableteket, amelyek laptopként is működnek, és még sorolhatnánk. A célközönség azonban sajnos nem sokat tudott minderről, de az ASUS csapata meg volt győződve róla, hogy ha egyszer kézközelbe kerülnek ezek a hibrid okoseszközök, mindenki beléjük szeret. Ez volt tehát a misszió, amit a Charlie’s örömmel vállalt és a következőt találta ki megoldásként: egy szabadulószobás játék, ahonnan csak úgy lehet kijutni, ha a játékosok aktívan használják az ott található ASUS eszközöket.
Első feladatként egy Facebook játékban kellett regisztrálniuk időpontra úgy, hogy megfejtik a szabadulókabin pontos koordinátáit. A helyszínen a szuperkabinba belépve 4 ASUS eszközön kellett keressék a kijutáshoz szükséges kód részleteit, úgy, hogy mindegyik gép egy-egy, egymással kapcsolatban álló fiktív személy közösségi oldalaiba nyújtott bepillantást (Facebook, Tumblr, Pinterest, Google). A kódok megtalálásához a játékosoknak az egyes közösségi oldalakon, illetve a fiktív személyek egymás közötti chatjeiben kellett alapos nyomozást végezniük, amelynek során mindenképpen használniuk kellett az ASUS eszközök különleges adottságait, hogy megtalálják a teljes kódot, amit az ötödik eszközön, a folyamatosan visszaszámláló ASUS Tai-Chin keresztül tudtak érvényesíteni, hogy kijussanak a kabinból, mielőtt letelik az idő.
A projekthez esettanulmány is készült.

Client

ASUS Hungary via Visionary 7

Task

Concept, communication strategy, game development, graphic design